Breadcrumb Breadcrumb

Piagam Pelanggan Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

  • Kami adalah bertanggungjawab untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan memuaskan hati pelanggan serta layanan yang adil dan saksama.
  • Dengan itu kami berjanji:
    1. Menawarkan calon lantikan kepada Kementerian/Jabatan dalam tempoh 12 minggu daripada tarikh permohonan lengkap bagi jawatan yang melibatkan tapisan dan 24 minggu bagi jawatan yang melibatkan urusan peperiksaan atau ujian bakat/fizikal.
    2. Keputusan pengesahan dalam perkhidmatan, pemberian taraf berpencen, pertukaran perkhidmatan dan urusan perkhidmatan lain disampaikan dalam tempoh 6 minggu daripada tarikh perakuan.
    3. Urusan tindakan tatatertib, kenaikan pangkat serta rayuan tatatertib/rayuan kenaikan pangkat diselesaikan dalam tempoh 4 minggu, 2 minggu dan 8 minggu selepas menerima perakuan berserta dokumen/maklumat yang lengkap.
  • Prestasi Piagam Pelanggan

    Tahun 2018
    [ Januari ]
    [ Februari ]
    [ Mac ]
    [ April ]
    [ Mei ]
    [ Jun ]
    [ Julai ]
    [ Ogos ]
    [ September ]
    [ Oktober ]

    [ Arkib ]